Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2020

Οι αλλαγές που εξετάζονται για τις Πανελλήνιες 2021

Το Υπουργείο Παιδείας εξετάζει το σενάριο η βάση εισαγωγής σε κάθε τμήμα των ΑΕΙ να μην είναι ένας απόλυτος αριθμός, αλλά θα είναι ένα βαθμολογικό όριο που θα επιλέγεται κατά περίπτωση και επιστήμη, σε συνάρτηση με τον γενικό μέσο όρο της επίδοσης όλων των υποψηφίων πανελλαδικά.

Δηλαδή, εάν ο μέσος όρος της επίδοσης όλων των υποψηφίων στις Πανελλήνιες 2021 μιας χρονιάς είναι το 9, το κάθε τμήμα θα μπορεί να αναπροσαρμόζει τη βάση εισαγωγής στα μαθήματά του λίγο προς τα πάνω ή λίγο προς τα κάτω από αυτό, ανάλογα με τις επιλογές του και με τα δεδομένα της κάθε εξεταστικής περιόδου, σύμφωνα με Τα Νέα.

Η βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, δηλαδή, δεν θα είναι ενιαία, αλλά ούτε και η ίδια κάθε χρονιά. Θα βρίσκεται σε ευθεία σχέση και θα εξαρτάται από τις επιδόσεις των υποψηφίων την κάθε χρονιά, οπότε θα αποτελεί έναν βαθμό που καθορίζεται από αυτή.

Η πρόταση αυτή μοιάζει μια «σοφή» μέση λύση που θα αντιμετωπίζει και τις πιθανές παρενέργειες που θα προέκυπταν από μια γενική οριζόντια βάση σε ένα μόνο μάθημα βαρύτητας ανά τμήμα ΑΕΙ. Κι αυτό γιατί θα ισορροπεί το σύστημα, εάν π.χ. σε μια εξεταστική περίοδο προκύψουν πιο απαιτητικά ή πιο απλά θέματα, τα οποία θα ακολουθούνται αντίστοιχα από «στρατιές» αποτυχόντων ή αντίστοιχα αριστούχων.

Με πληροφορίες από ΤΑ ΝΕΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δύσκολα τα πράγματα στις Πανελλήνιες 2022 με τους συντελεστές βαρύτητας

Στις πανελλήνιες 2022   οι υποψήφιοι δεν έχουν καταλάβει πόσο δύσκολη είναι πλέον η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ. Οι μαθητέ...