Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Στη δημοσιότητα τα στατιστικά για τις πανελλήνιες 2021

  Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας τα στατιστικά Πανελληνίων 2021 για πρώτη φορά με καθυστέρηση ημερών . 

Τις προηγούμενες χρονιές τα στατιστικά έβγαιναν λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών.

Καλό θα είναι με ηρεμία και νηφαλιότητα να διαμορφώσουν το προσωπικό τους σχέδιο, θέτοντας στον εαυτό τους τα παρακάτω ερωτήματα: α) ερωτήματα αυτογνωσίας 1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς μου; 2. Ποια είναι τα ενδιαφέροντα μου; 3. Ποιες είναι οι ικανότητες – δεξιότητες που διαθέτω; Ακόμη ποιες είναι οι ιδιαίτερες κλίσεις και τα όποια ταλέντα μου; 4. Σε ποια μαθήματα μπορώ να αποδώσω καλύτερα 5. Ποιες είναι οι αξίες μου; Ειδικά οι εργασιακές μου αξίες; Τι θεωρώ σημαντικό και τι θέλω από την μελλοντική μου εργασία;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δύσκολα τα πράγματα στις Πανελλήνιες 2022 με τους συντελεστές βαρύτητας

Στις πανελλήνιες 2022   οι υποψήφιοι δεν έχουν καταλάβει πόσο δύσκολη είναι πλέον η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Σύμφωνα με το ΕΘΝΟΣ. Οι μαθητέ...